Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 14 juli 2013

Semestertur!

Vi har varit ute på en semestertur . Första badet för barnen i Lovsjön.


Nuförtiden ska denna lilla tjej också med mig och borsta tänderna =)


Sen var vi på Astrid Lindgrens värld, mina föräldrar och min bror var också med i år. I år var det nytt Katthult så himla fint. Jag har sällan varit på ett sånt fint och trevligt ställe som här på ALV  underbar sång, musik och fantastiska skådespelare. Måste upplevas!!!



 
Pippi Långstrump




Sen åkte vi till Jogersö och där fick jag (av en slump..) mitt lystmäte vad gäller loppis, på en gräsplan vid campingen var det bakluckeloppis ,ingen liten heller.....tur i oturen att utrymmet är begränsat när man är på semester hehe!




Sen bar det av till Roslagen, så fint det är med dessa ängar som är som hav av linblommor.




Axel var då nöjd två campingar med poolbad under resan hem,.




Nu en vecka hemma !

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: