Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 19 april 2013

Fantastisk blogg!

Måste verkligen tipsa om en fantastisk blogg  Carinas blogg .Gillar verkligen hennes färgglada och grafiska stil, fantastiskt inspiration. Har letat ett tag efter en sån blogg då jag är rätt trött på alla överdekorerade kort och layouter  där man knappt ser fotot........  Så kika in till henne =)

1 kommentar:

Carina Lindholm sa...

Oj..tack så jätte mycket. va glad jag blir att du gillar mina saker. och tack så jätte jätte mycket för den fina kommentaren i min blogg!!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: