Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 19 mars 2013

Städat och klart =)

Värst vad tiden rinner iväg då.....Har gjort ett Välkommen till världen kort till en liten kille,kortet var en beställning. Sen har jag äntligen städat och röjt i scraprummet/kontor (?).Sålde av lite grejer på scrapträffen Caroline och jag var på.





Det gäller och utnyttja alla platser så Magnus hjälpte mig och skruva fast locken på några glasburkar jag som jag målat locken på,supersmart förvaring.Såg detta i en villatidning sen samma vecka råka jag se det på Bolibompa Philofix  och Leilas blogg, konstigt att jag inte tänkt på detta innan.



 Små burkar från caviar och marmelad.


Flyttade ner sånt jag använder ofta det behöver ju inte stå på översta hyllan.


Gött och få upp dies och maskin på en hylla.

 En låda med foton som väntar.......



Lade alla rör med knappar i en tidskriftssamlare.




Mycket svartvitt....kanske beror på tapeten och gardinen bakom mig i samma rum...




Ska ta lite foto på det Caroline och jag gjorde på scrapträffen,hej svejs så länge!!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: