Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 26 mars 2013

Layout Koka ägg

På den scrapträffen Caroline och jag var på deltog vi naturligtvis i några utmaningar =)  I en av dem skulle det finnas med ett recpet i någon form även gul cardstock,knappar,något handskrivet,max en blomma och lite till. Mitt bidrag blev denna,blev inte så nöjd haha!!   Men jag gillar fotot i alla fall och sen vann jag ett utlottat pris på den, det va även bra och få gjort en layout till Siris album då jag ligger efter med det....och visst är pappret med tupparna fint!!!



Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: