Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 16 januari 2013

Siri i snön!

Siri tycker jättemycket om och vara ute i snön,åka pulka, gå runt och sparka och sopa lite.



Det flyger lite snö när man sparkar.


Hej hej skuggan =)  Spännande!




Har forfarande problem med att lägga upp bilder,så störande.Denna gången la jag in dem en annan väg,men jag hoppas det löser sig snart!




1 kommentar:

Lina mitt i livet sa...

hej
vilka fina bilder på Siri <3

Jag tror det är fel i blogger/blogspot. För jag kan inte heller ladda upp kort. Måste ta dem från annan websida, picasa eller från kamera. har de gjort om kanske??? isåfall är jag mycket besviken....
kram lina

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: