Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 7 december 2012

Julkrans- Julmarknad

Då var årets dörrkrans~hjärta på plats.Jag band ihop det veckan innan Advent men jag brukar ta in och dekorera det men eftersom jag hade lingonris i år torkar ju det och ramlar av om jag tar in den så jag tänkte ta det en dag det var lite mildare ....men jag fick trotsa kylan till slut  och göra det ändå.

I år är jag verkligen röd på jul känner jag =)







Imorgon är det dag för julmarknad igen denna gång i Ödeborg 11-14 i Folkets Hus.I veckan blev det hastigt och lustigt besämt att jag ska vara med och sälja julkort etc.Kul!!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: