Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 20 november 2012

Julkort-Memorybox die

Jag beställde ju några dies från Memorybox och jag kunde nog beställt fler....för de är sååå fina men men....En av dem var  i alla fall denna julgranskula med snöstjärnor,enkelt för det behövs bara en die för att kortet ska bli fint.

Var på Julträff i helgen,jättetrevligt på alla sätt och skönt och sitta i lugn och ro en HEL dag =) Trevligt sällskap av Caroline hade jag med!! En sak var jag lite besviken på bara och det var uppläggen på utmaningarna, jag tycker oftast det är en av de roliga sakerna och va med på dem, men de var inte riktigt i min smak.Vänerscrappen hade ju fantastikt roliga utmaningar  och bra priser.... Men men det var jättetrevligt ändå =)

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: