Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


måndag 5 november 2012

Branäs!

 I helgen har vi varit i Branäs o gjort i ordning husvagnen som ska stå där i vinter,ska bli spännande o prova vintercamping =)  Väldigt fin camping ,rent och fräscht!  Ingen större snö där nu o lika bra det för vi ville ha en del saker på plats innan snön. Vi var inne o badade i Sysslebäck, bassäng och bubbelpool skönt!
Tog en del kort men de i kameran råkade jag (för första gången....) surt nog radera innan de hamna i datorn......grrrr!!  Tur i oturen ändå att de inte var kort jag var "mer" rädd om .


Har hittat årets Pepparkakshus!!! Hmm ,kanske lite väl avancerat,men visst är det fint!!!!


Jag scrappar för fullt har gjort masssor,var längesedan jag var inne i en sån period,t o m år sen tror jag,sååå himla kul!! Men de har inte blivit fotade än,men det kommer ;-)

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: