Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 14 oktober 2012

Grattiskort!

 Barnkalas för Axel i fredags gjorde varsitt kort till killen och tjejen som hade kalas ihop,loppis för mig i lördags det var riktigt trevligt o lite kul o se att de jag  trodde skulle bli sålt blev ganska mycket kvar av,medan de "osäljbara" gick åt,hihi!!  Varit på Pomp de lux party idag, trodde kanske de inte var kläder jag gillar då färgerna är lite dämpade och jordnära,gillar ju färger som min favorit Villervalla =)  Men de hade sååå mycket fint o de var helt annan sak och se dem i verkligheten,sen att priserna var som på KappAhl el Lindex var ju kanonbra,blev bara kläder till Siri, tights,klänningar etc. Axel får ju nästan va med o välja själv för att han ska ta på sig det,men lillskruttan har inget och säga till om ...än =)



Grattiskortet till killen som är tokig i fotboll.



Sen kortet till tjejen.


Har fastnat i och göra dessa ballonger med lite 3D effekt.


Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: