Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 24 oktober 2012

Boktips!!

Har precis läst ut den tredje boken av Camilla Grebe och Åsa Träff ,en spänningsroman. Jag älskar de här böckerna och jag var fast från det att jag läst den första för nåt år sen,men jag vet knappt nån annan som läst dem,tills jag såg på Annikas blogg att hon precis också läst ut den. Man lever sig i den och känslorna hos personerna beskrivs så djupt och starkt.Man bearbetar boken i huvudet efteråt, så det kändes riktigt skönt och se att nån mer läser dem!! Hihi!!



PS Vår dotter är inte döpt efter henne,det var en ren slump och jag kom på det först nu...........

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: