Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 15 augusti 2012

Sommartiden!!

Ja då var denna ledigheten över eller ja vår gemensamma i alla fall,min fortsätter ett tag till ;-)   Vädret har kanske inte varit det bästa denna sommar men det blir vad man gör det till och vi har haft det toppen ändå.Sommarens höjdpunkt var för Axel (och vi andra med för den delen ) Astrid Lindgrens Värld, så himla bra!!!! Jättefin ordning,snyggt och rent har nog sällan varit på så fin barnpark.Alla teatrar med sång och musik var toppenbra och skådespelarna var så duktiga.Axel gillar ju Emil så det passa perfekt och åka dit i år.Vi har även varit i Gränna på Visingsö och en sväng i stugan i Halmstad.





I helgen hade vi krästskiva här hemma i garaget.Var och en fick göra sin egen kräfthatt när de kom,det var kul!! Väldigt bra och ha ett stort garage när man ska ha fest.Ljuslykorna i glas gjorde jag av barnmatsburkar som jag dekorerade enkelt med utstansade kräftor bilder och ett snöre.Billigt bra och lättgjort.Sen skänkte jag bort dem på en köp och sälj sida på FB i stället för slänga i återvinngen, det blir ju också en slag återvinning.



I helgen väntar 40-års kalas för min bror !!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: