Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 29 augusti 2012

Hjärtask!

Goddag!  Här är en ask som jag visade på Majabloggen för ett tag sen.Papper från senaste Vintage Summer Basic.Tyvärr går det sen en tid tillbaks inte att besöka Majadesigns blogg men jag vet att Marie jobbar med att den snart ska vara igång igen.




Det var ett tag sen jag var på pysselträff nu,men nu har jag och en vän bokat in oss på julträffen som Creativica ska ha i nov,det ska bli jättekul!! 

Ha det gott!!

1 kommentar:

Alina sa...

so beautiful, Linda, I love everything about it!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: