Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 2 juni 2012

Sytt en väska!

 Har sytt en liten väska, lagom för att ha mobil, plånbok och nycklar i när man åker iväg på kortare turer.Ska sy fast en tryckknapp också.Tyckte den blev rätt söt !







En liten ögla som dekoration eller som man kan hänga nåt i .
 Blomman har jag stansat ut med QK


 Får nog sy lite mer när maskinen och tygerna ändå är framme,det är ju jätteskoj !

1 kommentar:

Helen sa...

Vilken söt liten väska! Jag är sugen på att sy en väska jag med, men jag tänkte sy en större, får se om jag får till det:)

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: