Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 9 maj 2012

Layout: Härliga kille!

Ja man kan undra hur fort tiden går........Denna layouten visa jag på Majabloggen senast och imorgon är det dags igen ;-)

Just nu scrappar jag ganska mycket,dels för att jag fått några beställningar och sen har det varit så fint väder
och då stannar jag inne då jag har pollenallergi.Men idag regnar det,skönt!!






1 kommentar:

Iffa ...... sa...

Mycket fin LO!! Så fint med cirklarna som du satt lite stjärnor på och de små fåglarna du stämplat!!
kram Iffa

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: