Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


måndag 14 maj 2012

Grattiskort!

 Min vän Andrea frågade om jag kunde göra ett grattiskort till hennes sambo och givetvis kunde  jag göra det ;-)   Brukar försöka få med nåt som passar mottagaren av  kortet tex intresse,yrke etc.I det här fallet var det ganska lätt och som ni ser så är det fotboll som gäller.
Så grattis (igen) Henrik!!




 Pappren är från Majadesign CreaDiem o Skärgårdsliv.


Det är alltid kul och göra lite personliga kort och han blev då mycket nöjd .Tänkte det var roligt för min bror Joakim och se kortet här och jag hörde han kalla honom "gubbe" nu men jag vet då nån mer som fyller gubbe i år, haha!!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: