Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 20 december 2011

Julgranskulor

Som jag skrivit innan är jag väldigt glad i gammalt julpynt,speciellt julgranskulor.I år blir det nog nästan bara gamla i granen för jag har hittat fler på loppis.










Ett urval ur en låda med olika pynt.


Ja om ni undrar så har jag ganska ofta gjort tidsinställda inlägg, då kan jag göra flera samtidigt och det är ju bra.


Annars hinner jag faktiskt greja en del för Siri sover en längre stund på dan och då hinner jag fixa med lite annat.Sen varierar ju kalendern här med mer eller mindre projekt ;-)

Ha d bra!!!!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: