Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 24 december 2011

GOD JUL!!

Ja då var det Julafton och dags för sista luckan i min julkalender! Idag bjuder jag på årets julkort både som foto och scrappat,blev inte så himla nöjd med layouten gick lite väl snabbt och blev något rörig men den är scrappat iaf. Sen tror jag nån däruppe glömde tända ljuset igår för det var inget fotoväder...

Här är iallafall mina underbara små och vad vore julen utan dem ;-)





Nu är som jag skrev kalendern slut.Min egen utvärdering säger att jag tyckte själv det var en kul grej och känner mig nöjd även om jag dock önskar mer scrappat men det var ju med i beräkningen med tanke på läget här hemma ;-)


Sen är jag glad att jag lyckades få till ett inlägg varje dag,bra jobbat Linda!! Men det räddas såklart av att jag kunde använda tidsinställda inlägg även om jag är lite emot det men så här funkar d bra!


Vad tycker ni??? Har kanske inte fått så många kommentarer men jag ser att besöksstatistiken ökat och det är ju kul!


Till sist vill jag önska er alla mina kära bloggläsare en riktigt GOD JUL!!


Nu tar jag lite ledigt härifrån och umgås med mina nära och kära så återkommer jag i vanlig takt eller otakt...

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Som vanligt en underbar LO. Tycker att det har varit så kul att följa din kalender och tycker att det varit strångt av dig att klara det. Har blivit så inspirerad att jag hoppas kunna klara av samma sak nästa år. Stor kram och en riktigt GOD Jul Önskar jag dig.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: