Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 11 december 2011

En julpåse!

Dagens lucka är en julpåse jag gjorde i födelsedagspresent till Magnus pappa.I den låg det kakor och godis jag gjort.Pappren är från Majadesign.Har även stämplat kanten med en bordstämpel från Majadesign.

Snön på bla granarna är en snöpenna jag provat.Man ritar där man vill ha snön och embossar sen med fönen och snön puffar upp, det var bland det coolaste jag testat på länge,riktigt kul var det.Först hände inget tyckte jag, sen bara det växte upp, så himla tuff grej ;-)






Visst blev det fint?


Vad tycker ni om min julkalender, hittar ni nåt kul och kikar ni in ofta??


Intressant och veta för fortsättningen ;-)
Ha en mysig 3:e advent alla!

2 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Du är så duktig. Julkalendern är en jättekul idé tycker jag. Snöpennorna skulle jag vilja vet mer om. Maila gärna. Tänker "Stjäla" någon idé om det är ok. Dina Tags

Anki T sa...

Jag har lagt till dig på bloglovin , så jag håller mig uppdaterad varje gång det dyker upp något fint härinne= D
Trevlig 3:e advent

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: