Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 4 december 2011

Dekorerad ask

På mitt jobb läser vi denna julvers som ramsa.När Axel föddes började jag göra det hemma också, mest på skoj först men den hänger fortfarande med.Så i år har jag gjort en tändsticksask med versen på så alla kan läsa ;-) Finns många versioner av den men jga gillar denna lite äldre bäst!

Använt mig av MajaDesigns papper Gammaldags Jul de är så mysiga papper!







Imorgon är det dags för lucka 5 ;-) !!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: