Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


måndag 14 november 2011

Grattiskort!

Fick förfrågan om jag kunde göra ett grattiskort till en storebror till Axels kompis! Han fyller 10 så jag ville göra ett lite tuffare kort.Han gillar cyklar och skateboard o jag lyckades hitta en bild med det.Eftersom jag inte är mindre bra på att färglägga, chalkade jag den bara lite lätt.Hoppas han blir nöjd!



Nu är lilla Siri snart 2 mån och tiden bara rusar på!


Ha en bra vecka!







1 kommentar:

Rose-Marie sa...

Hej! Han fick kortet på måndagen då han fyllde tillsammans med en frukostbricka på sängen och den lystes upp med ett ljus som satt i en kanelbulle. Han blev mycket glad och kortet var han mäkta imponerad av och speciellt då han hörde att det var hemmagjort. Så det är inte sista gången som jag ber dig om ett kort bara så att du vet det ! Vad stor hon har blivit den lilla !

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: