Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 25 augusti 2011

Dopkort!

Först vill jag säga 1000 tack för de kommentarer vi fick för förra inlägget,det värmer :-)

Det är beräknat till mitten av sept så det är väl några veckor kvar.....
Men jag ville tala om det så ni vet varför det kanske inte duggar så tätt mellan inläggen här ;-)

Sen bjuder jag kanske inte på så mycket bilder på mig själv ;-) även om resten av familjen kommer med då och då.
Men jag tycker en blogg utan några personliga kort kan bli lite tråkig.

Vi har fått ny fin asfalt ute på stora vägen men det resulterade också i en trasig kabel så vi har varit utan telefon och bredband en vecka,men nu är det fixat !!!

Vi ska på barndop på lördag Har gjort ett enkelt dopkort till Axels lilla tjejkusin



Inuti har jag satt denna text/sång den är ju så fantastiskt fin. Vill ni lyssna på den finns den här Tänk att livet har landat just här på YouTube




Ha det gott allesammans!!

1 kommentar:

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett mycket trevligt dop kort som jag är säker på kommer uppskattas mycket:)
Texten inuti är super fin den gillade jag massor:)

Ha en underbar fredag och helg och var rädd om dig!

Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: