Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 1 maj 2011

En ask!

En tändsticksask som jag inte visat.Den var bland de första jag gjorde i dessa papper men jag har missat och visa den.Blev nöjd ;-)

Annars har det mest varit trädgården som lockat så jag har inte hunnit scrappat, sen lockar ju utelivet mer denna tiden på året. Då jag har ganska ont av all pollen som varit sista tiden har mina ögon inte varit så pigga på att scrappa på kvällen ;-(
Men snart hoppas jag det har blommat över, så man kan njuta lite mer av det vackra vädret.

Alla papper är från Majadesign på asken.






Asken är köpt på Biltema om nån undrar....


ha d gott!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: