Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 10 april 2011

Trädgårdsfix!

Vilken härlig helg vi haft! Toppenväder och vi har hunnit massor.Planterat lite vårblommor i några krukor och rensat bort gamla blommor i rabatterna. Några vårlökar planterade jag bla i en vågig gammal sockerkaksform jag hittat på loppis.
Eftersom vår trädgård är ny får vi plantera in lökar i den.Vår granne har massor av snödroppar vid sin ladugård så vi har hämtat och planerat in några tidigare och i år blev det på några ställen till.


Såg på trädgårdsfredag i helgen. Där plockade de snödroppar och för att se hur vackra de är inuti ställde de vasen på en spegel,mycket bra ide tycker jag.

Nu hade jag ingen liten vacker spegel men med en putsad gammal silverbricka och det blev också vackert.




Visst är de vackra inuti !


Hoppas veckan blir lika fin som helgen,ha d gott!!!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Ja det är verkligen sant, att de var fina innuti. Fint kort.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: