Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 18 januari 2011

Enkla kort!

Jag har gjort några enkla kort som kan vara bra att ha.Oftast gör jag kort när jag vet vem som ska ha det för då blir det mer personligt, men ibland är det tidsbrist och då är det bra och ha några på lager.





Det tråkigaste med att scrappa den här årstiden då man har tid och kvällarna är mörka är att det är så få tillfällen det är bra fotoljus,iallafall om man vill ha det naturliga ljuset.
Men vi går mot ljusare tider så det blir väl bättre.
Ha en fortsatt gó vecka!

1 kommentar:

Paula sa...

Hej Linda!
Fina kort som alltid. Vilken underbar bild du har som header! Så härliga färger!!!
Tack åter igen för den fina stämpel jag fick av dig. Nu har jag använt den...

Kraaam!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: