Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 23 december 2010

Några julkort och ask!

Måste börja med att skriva 1000 tack för alla kommentarer jag fått angående DT-teamet i MajaDesign både här och på FB. Ett stort tack också för alla kommentarer om mitt album Min barndoms jular ,eftersom albumet ligger mig varmt om hjärtat är det extra roligt att ni tyckte om det *ler*. MajaDesigns nya serie Ska vi ta en fika ? passar utmärkt till julkort också tycker jag.Här är några enkla, även en tändsticksask till blev det,kan man få för många,hihi!
Vi syns imorgon!


Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: