Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 7 november 2010

Panduropapper

Var på Panduro för någon vecka sedan.Köpte papper och stämplar.Jag brukar sällan köpa papper på Panduro men dessa julpapper var riktigt fina,tjocka och med struktur.






Tycker denna God Jul stämpel är sååå fin !!! Kommer nog
användas mycket ;-)


Nu när det är så mörkt får man nästan passa på och ta kort på helgerna,fast jag slutar ju tidigt nån dag.
Nu ska jag scrappa i MajaDesigns julpapper ;-).
Sen har jag gjort en burk också ,lite som jag hade tänkt göra den på Vänerscrappen,fast riktigt samma blir det ju aldrig.

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: