Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 17 oktober 2010

Vänerscrappen!

Igår var vi på Vänerscrappen.En heldag med bara scrappande och prat ;-) lite shoppat också.



En utmaning var att vi skulle ha med en tom plåtburk.Vi var alla tre inställda på att den skulle dekoreras i jultema,va kul och mysigt !!
Men icke..... Det var Halloween som gällde, vi blev nog ganska besvikna alla tre och ingen av oss är speciellt stort fan av det heller. Men burken var med och Magnus hade ju slipat av den vassa kanten och fixat till den så det var ju bara och starta.....
Köpte ett papper med små figurer på,vilket var lite gulligt faktiskt,en bit band och en stämpel för 5:-på loppisen.
Så här blev min burk iallafall,får väl ha spik i den i garaget som vi sa ,haha!


Denna layouten gjorde jag efter en skiss och kom 3:a...........Man skulle ha tre foto bredvid varandra på, men jag delade mitt i tre istället.



Då vann jag detta scrapkitet,vilket var bland de finaste faktiskt,vilken tur!!


Kan tala om att de flesta sakerna man gör är under "stress och press" innan tiden går ut.Så det blir inte som att sitta hemma i lugn och ro och det är begränsat med material och verktyg som man har med sig ,men det är ju en utmaning i sig ;-)

Nu ska jag ut i friska luften efter att ha suttit inne hela dagen igår,ska det bli skönt!!

Nu hoppas jag bloggen ska komma igång riktigt igen,inspirationen börjar komma och årstiden är den rätta, så jag hoppas ni hänger kvar ;-))

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Tack för trevligt sällskap.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: