Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 8 maj 2010

Konfirmationskort

En vän frågade mig om jag kunde göra ett konfirmationskort,visst kan jag det.

Brukar vanligtvis inte ta beställningar men ibland är det kul när man vet vem som ska ge bort det och kanske vem mottagaren är,blir mer personligt då.

Alla papper från MajaDesign CreaDiem.

Ett kors som hänger på bladgrenen.

En ny Martha Stewart stans har jag köpt i form av en fjäril,love it!

Även Axels fröknar har beställt kort så det ska göras fler ;-)
Ha en bra lördagskväll !



5 kommentarer:

Beata sa...

Love the color scheme and the papers you chose:)

anna-karin sa...

Vilket fint kort. Älskar verkligen de nya papperen. Väntar på att mitt rum ska bli färdigt så jag kan göra lite kort jag med.

susanne´s smulor sa...

Jättefint!! Tokälskar fjärilsstansen jag med...vill ha!!
Duktig är du!
kram

Theresa sa...

Så sött konfa-kort!!!

Jessica sa...

Det lilla korset var pricken över i:et, jättefint och vårigt:) Ha en fortsatt skön helg. Jessica

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: