Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 29 januari 2010

LO Kanelbullar

Tog några kort när vi bakade kanelbullar förra veckan.Kände att det skulle vara kul och scrappa dem så jag satte igång. Har haft lite dåligt med inspiration och tid men nu börjar det vända tror jag. Blev iallfall riktigt nöjd med denna layouten och det att man blir nöjd inspireras man verkligen av.

Titta och njut av doften ;-D


(Klicka på bilden så blir den lite större)



Hoppas ni får en riktigt go fredagskväll!!!

3 kommentarer:

Paula sa...

Det hade varit kul att få sällskap på mina små shoppingturer. =) Härlig layout. Kanske skulle använda mig av den till mina bullar... he he he

Kram kram

Anna-Karin sa...

Vilken härlig LO. Kan riktigt känna lukten av nygräddade bullar. Behöver snart åka till Pysselakuten. Ska du med?

Erica sa...

Åhh vilken härlig LO!! Fina detaljer som kaveln och måttsatsen. Gillar typsnittet mycket! Härlig "bull-bild", man blir riktigt sugen på bullar nu!!

Ha en bra vecka!

Kram, Erica

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: