Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 17 december 2009

Glöggdekoration

En kul grej att ta med som gåva när man ska bort nu i juletid är en glöggflaska med russin och mandel inslaget i cellofan.Såg detta när vi var på Vänerscrappen eftersom jag inte hade någon mall fick jag göra en egen.



En snöstjärna som dekoration på kanten.

Denna gjorde jag i form av en strut.

En tändssticksask också.


Nu ska jag fixa färdigt julkorten......lite i sista stund.
Här vräker snön ner,mysigt när man sitter inne .Men färden till jobbet imorgon kan bli spännande!!
Ha d bra!

3 kommentarer:

alina sa...

everything looks perfect. Linda, thanks for the inspiration!
hugs, Alina

Tette sa...

Så läckert!!
God Jul och Gott Nytt År!
Hälsn Tette

Anonym sa...

Hej Linda,
jättefina och bra ide som passar perfekt till min hemmagjorda glögg att ge bort i present.
Ha en riktigt God Jul!
Kramar från Anki

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: