Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 15 november 2009

Vänerscrappen !

I går var Anna-Karin, Jeanette och jag på Vänerscrappen.En heldag (12 tim) med scrapping, god mat,tävlingar,inspiration,shopping och prat.Riktigt trevlig dag men när vi var hemma vid 22 var jag helt slut.Vi var 80 st sammanlagt i Folkets Hus i Vänersborg.

Det var några utmaningar/tävlingar (ca 5-6 st) också, jag var med i 4 st.En var att man skulle tolka en skiss.Jag gjorde under stress och press ;-) denna layouten med kort på Axel när vi var i Branäs i vintras.Vann gjorde en tjej från Honolulu som designade egna stämplar och hade gjort ett jättefint julkort med dem.
På 2:a plats kom jag *jippie*.Man blir så glad när folk har röstat och tycker det man gjort är fint *ler*.Vinsten var en box med blommor.




En annan tävling var att göra ett bokmärke och i den kom jag på 3.e plats *kul*.Vinsten var ett scrapkit från Reprint.
Detta bokmärke gjorde jag, återigen under "stress och press".


I eftermiddag är det julkortskväll med FCS + några till i Uddevalla,ska åka ner en sväng .Då ska jag dekorera tändsticksaskar och ta det lugnt.
Ha en trevlig söndag!

1 kommentar:

Anna-Karin sa...

Tack själv för en trevlig helg. Vi ses på tisdag.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: