Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 15 oktober 2009

*längtar*

Hoppas posten sköter sig. Då har jag den nya serien Gammaldags Jul från MajaDesign hos mig imorgon. En helg med scrapping blir det tror jag....om jag nu vågar börja riva och klippa i dem.....

Åhh !! va spännande det ska bli.....

Visst ser de underbara ut ?


3 kommentarer:

Anki T sa...

Detta är verkligen papper i mina färger!
Fantastiska och vad kul med dubbelsidiga!

Erica sa...

Ser ju helt fantastiska ut, håller med!! Men var har du beställt dem? MÅSTE HA... ny rycker det verkligen i köpfingret..
Kram, Erica

Erica sa...

Härligt med direktkontakt, får se om jag kan lägga vantarna på några nästa vecka då, om det finns några kvar då... ska hursom helst bli roligt att se vad du skapar med dem!!

Kram, Erica

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: