Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 2 augusti 2009

Här igen ..........

Nu är semestern slut och på måndag börjar jobbet,tråkigt men sant......

Vädret är ju inte direkt toppen så det känns ju lite lättare då.Det ser inte bättre ut i början på veckan heller inte enligt favoritvädersajten iallafall ...............

I början på semestern var vi på Kolmården, trevligt !
Diggar verkligen Surikaterna, lustiga djur.........



Annars har vi faktiskt haft lite sol och bad där vi semestrat, det sämsta vädret har nog varit när vi vart här hemma.



Jag har tröttnat på att alltid bära runt på systemkameran.....Som numera är i en ryggsäck med objektiven,blixt och allt annat.

Har därför köpt mig en ny kompaktkamera en Canon PowerShot A2100 IS .
Den är liten och lätt, jätteskönt !! Sen har jag mycket medvetet valt en kamera som man kan köpa vanliga AA batterier till om det krisar......
Naturligtvis kommer jag använda båda men till olika tillfällen,nu kan jag lättare fånga ännu mera vardagsbilder.

Om ni är lika Quickutz tokiga som jag kan ni kika in till Jenny på Kutzingar hon är en QK-samlare.Hon har en utlottning som pågår till den 15 aug sen har hon loppis på QK också,det ni!!!
Jag har redan fyndat några bland de exclusiva diesen som inte säljs i Sverige + några andra. Det finns en del kvar och hon lägger upp nya ibland , så passa på !!!


Ha det fint ,ni bloggläsare som finns kvar........... *vink* vink*

Inga kommentarer:

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: