Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 6 maj 2009

Städa,sortera och förvara !!

Har städat sorterat och försökt organisera i min scraphörna. Mitt största problem har länge varit hur jag ska förvara ALLA mina papper på ett bra,lätt och enkelt sätt. Hade tänkt köpa mig en mappvagn från IKEA men när jag väl bestämde mig hade de utgått....

Men nu har min händige sambo "skruvat ihop" en vagn åt mig som jag målat. Några krokar som jag kan hänga saker på.Sen ska det bli ett fack i ek på sidan. Det ska vara för mönstrade resp enfärgade spillbitar. Det ska bli toppen att fylla den med papper.

Köpt hängmappar på Ikea som ska sitta inuti.


Har passat på att ändra lite i annan förvaring.Det mesta har legat i små lådor som har legat i större lådor.Vilket har gjort att det stått små lådor här och var halvöppna runt mig när jag scrappar med brads och annat i, som inte är så kul och välta ,sen blir det stökigt !!!

Så i denna minibyrå har jag sorterat en del små grejor.



Har satt upp ett mindre hyllplan för de lådorna med mindre brads etc.


Blommor och en del av banden.............



Små hyllor i ek som jag haft en tid där står det knappar,glittertstickles,färg mm.

Har inte scrappat något varit förskyld m feber och har fortfarande allergi ,så det har varit lite jobbigt att se när ögonen kliar osv. Men nu har det regnat skönt,skönt !!

Nu ska jag sortera i ordning resten så kan jag komma igång och scrappa igen.

Hej svejs!!

1 kommentar:

Anki T sa...

Roligt att se hur du löst din förvaring.Ett ständigt växande problem ;D

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: