Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 10 april 2009

*^* Glad Påsk och en LO

De nya MajaDesign pappren har jag efter att ha klappat, kramat och känt på Änligen! börjat riva och skära i ...... En Layout blev det, men mer är på gång. Korten till denna LO är tagna när Axel var ett år och han fick tag i alla fina påskägg med mönster som stod i en korg på golvet.Han satt en lång stund och studerade äggen i de olika färgerna med roliga mönster. (Korten var inte den bästa kvaliten och blänket är i kortet men de är foto jag gillar ändå....) Äntligen! : Påsk,solen värmer och sommarlov.QK-spotlight.Ägg (ballongstans),knappar, 3-d lack.Scrappersfloss.Brads mm. Band med prickar,såååå söta. Har varit på Pysselakuten i Vänersborg och köpt jättesöta lila,rosa och gula band och dekorationer,det är färger jag sällan scrappar i så det fanns inte mycket i lådorna här hemma. Var hos Paula och fick lite också men gul och lila var inte hennes scrapfärger heller....... Fast jag fick en del . Det verkar ju bli toppenväder så det blir nog mer trädgårsarbete än "scrapping" denna helgen. Så ha en riktigt GLAD PÅSK !

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vad fint, du är så duktig. Själv har jag glömt hur man scrappar känns det som :-).
Hoppas du njuter av ledighet, sol och påskägg!

Kram Maria

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: