Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 18 februari 2009

Scrappar och scrappar.................

Just nu scrappar jag för fullt.Min ask som jag skulle gjort klart till träffen (vi hade i torsdags 12/2) har blivit ett lite större projekt och tar tid att få klart så den är inte riktigt färdig för visning än.Sen har jag lite uppdrag som jag INTE får visa än ;-)
Så scrappar det gör jag.Fast det har varit några dagar som det varit så soligt och skönt så vi har varit ute en del.


Axel fikar på blåbärssoppa och skorpor.

Han har köpt sig skidor också, först var det jättekul.Fast det går ju inte lika fort som pulka och stjärtlapp så man tröttnar lite......................

Försöker hitta min LO:s som jag fick publicerat men de verkar ha försvunnit in i datorn.....

Får leta lite till eller scanna dem på nytt!!

Finns lite nytt på FCS blogg också,har lite foto som jag ska lägga in där också nån dag.

Till nästa träff ska Paula hitta på något,spännande!!

Ha det fint och trevligt !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att höra att det pågår en massa scrappande :)

Ideér och inspiration behövs nämligen här :)

Söta bilder :)

ha de gött.
kram gurkiss

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: