Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 14 januari 2009

Layout med gammalt foto

Min ena moster visade mig ett fotoalbum med gamla kort. Hittade där ett så sött kort på min bror där han står och vinkar till tomten.Scannade av det + en del andra kort.

Så några av mina kusiner och mostrar kanske ska vara beredda ifall de dyker upp på en LO här framöver.......

Korten från den tiden är ju inte i den bästa kvalité, men de är ju en skatt att bevara iallafall.





Layouten med min bror blev i ganska färgstarka och mönstrade papper, därför gjorde jag inte så mycket dekorationer.


Papper från MME.Text QK,Khaki och metro.


Qk -Dekorationer.Prima blommor och brads.


Bandbitar




Texten är utskriven med Silhoutte.

Har nog lite mer julfotografier att scrappa bäst och passa på när man ändå rört till det med julpappren.



Ha de fint !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har fått en award hos mig!

Jeanette sa...

Vilken helfin lo. Vilken förväntan hos Axel. Du är för duktig med att få ihop en helhet med färg och form. Så så fint blev det. Jag vill också ha en silouette. Du har nåt hos mig oxå.Ses imorgon. Kramar Jeanette

Anonym sa...

Åh, vad kul med gamla foton. Har en låda DIA som jag håller på att scanna av lite då och då, blir helt nostlagisk när jag håller på, så många minnen.

Jättefin LO!

Kram Maria

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: