Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 4 december 2008

Mera på gång!

Igår var det pepparkaksbak här med både Farmor och Mormor med varsin kavel.
Axel tyckte det var mysigt och gott!!

I år har jag gjort ett hjärta av mossa att hänga på dörren. Mer bilder på hur jag gjort det kommer till helgen.Hoppas jag............


Har lite problem att komma in i Photoshop så jag kan inte redigera bilderna så snabbt. Jag har alla korten kvar i andra mappar men de hittar dem inte i PS.Men jag hoppas det ska lösa sig för jag har en del pyssel och Layoter jag vill visa.
Ha de bra !!!





2 kommentarer:

Helen sa...

Mysigt med pepparkaksbak!

Anki t sa...

Här var det julfint med ny header (är det de nya majapapprena eller är det photoshop?)och julpysslat har du gjort.
Ha det gott!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: