Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 4 december 2008

Mera på gång!

Igår var det pepparkaksbak här med både Farmor och Mormor med varsin kavel.
Axel tyckte det var mysigt och gott!!

I år har jag gjort ett hjärta av mossa att hänga på dörren. Mer bilder på hur jag gjort det kommer till helgen.Hoppas jag............


Har lite problem att komma in i Photoshop så jag kan inte redigera bilderna så snabbt. Jag har alla korten kvar i andra mappar men de hittar dem inte i PS.Men jag hoppas det ska lösa sig för jag har en del pyssel och Layoter jag vill visa.
Ha de bra !!!





2 kommentarer:

Helen sa...

Mysigt med pepparkaksbak!

Anonym sa...

Här var det julfint med ny header (är det de nya majapapprena eller är det photoshop?)och julpysslat har du gjort.
Ha det gott!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: