Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 22 november 2008

Nya Majadesign papper!!

Det är nya Majadesign papper på gång , Jippie!!

Denna gången är det en vinterserie med härliga snögubbar och frostiga snöstjärnor.

Jag tycker redan om dem och om posten sköter sig är de hos mig i början på nästa vecka.........

Jag är ju en riktig samlare av snöstjärnor och älskar dess underbara vackra former och den frostiga känslan de ger. Snögubbar är också en favorit. Köpte upp Paulas lager med "snögubbepapper" en gång........
Så gissa om detta kommer bli min nya favoritserie med buller och bång!!!!!!

Bild lånad från Majadesigns hemsida.

Trevlig helg, nu ska jag tapetsera................

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhhhh de ser alldeles underbara ut.Ska bli roligt att se vad du gör för något fint med dessa!

Helen sa...

Åååå, vilka fina, sånna skulle jag vilja ha till att göra julkort med.

Anonym sa...

de ser underbara ut!! helt i min smak!

erica

annaslantliv sa...

Hej där!
Kul att du hälsar på hos mig!

Jag har en kompis som scrappar, det blir så fint, men jag har inget tålamod alls...

Nu ska jag titta runt lite hos dig.

Må så gott

Kram Anna

Anonym sa...

Underbara papper!! Dom måste jag köpa in till shoppen=)

kram

Cecilia sa...

Älskar dessa papper. De är underbara. Sen måste jag säga att dina kort är underbart vackra. Jag är lite dålig på det där med kort. Får skärpa till mig lite. Ha det bra. Kram

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: