Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


tisdag 16 september 2008

Bidrag till scraputmaningen!!

Har gjort ett bidrag till Scraputmaningen.

I utmaningen var det ganska enkla saker som måste vara med:
* häftklamrar
* 2 foton
* band/floss/tråd
Det passar mig ganska bra........lagom mycket som måste finnas med och som inte jag får bestämma om, hihi. (Klicka så blir bilden något större)


Pappren är MajaDesign :Skolstart.

Sen har jag blivit riktigt bra kompis med min Silhouette den sista tiden, faktiskt. Laddat hem en bildfont med snöflingor som jag bara älskar.....
De kommer säkert hamna på en del saker framöver då vi så sakta går mot den tiden.......


Att använda olika typsnitt är något av de roligaste med att scrappa, därför passar de mig så bra att bara välja och vraka när man ska skriva/skära ut de bokstäver man vill ha, bara de inte är för små till Silhouetten.

Ha en fortsatt bra vecka!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig. Allt blir så fint. Jag har börjat scrappa lite. Än så länge är det endast ett fåtal dekorationer. VILL HA EN SILHOUETTE !!!. Tack för ditt "skräp" Det har används en hel del. Men känner att jag har problem att få till texten på ett bra sätt.

Lycka till med ditt bidrag.

Helen sa...

Fin Lo som vanligt! Tack för tipset om halsband fotograferingen!

Anonym sa...

Jättefin Lo!
Jag är så avundsjuk på dig som har en sill! Hur mycket kostar en sån egentligen?

Kram

Alina sa...

very nice LO, Linda! And very sweet photo's!
hugs, Alina

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: