Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


torsdag 14 augusti 2008

Utlottning!!

Ser att det blir fler och fler besökare KUL!! Då är det väl dags och fira lite!!!!



Under sommaren, då jag var i olika scrapbutiker och shoppade hittade jag dessa fina clearstampshörn , som jag nu köpt. Det är lagom målning för mig. Men jag behöver lite hjälp med inspiration så jag har ett papperspaket för utlottning.

Så här ser mina stämplar ut som jag kan använda till foto.(Obs! själva stämplarna ingår inte till utlottningen)

Så här ser paketet ut, detta är till utlottning. Det är 6st ark i A5 format. För att ingen ska ta illa upp av vad jag stämplat visar jag baksidan av paketet.......men ni kan ju gissa vad det är, hihi. Då blir det ju en liten överraskning för vinnaren................

Jag har provat lite att måla några av mina hörn också. Fast man kan ju använda dem omålade också.

Jag har målat lite med distresser till och från men känner att det kanske inte riktigt är min grej...............
Tycker det är svårt att måla stämplar med människor som motiv utan att det blir "platta".
Det som ligger mig närmast hjärtat är att scrappa LOs med foto. Men vem vet man kan ju ändra sig.....


Är du intresserad av en halvt hemlig "bunt med papper" så skriv det i en kommentar till detta inlägget!!! Du har till söndag (17 aug) kl 21:00 på dig.


Har du som vinner en blogg berätta gärna där att du vunnit och länka till mig då blir jag så GLAD!!

Men ALLA oavsett om du har blogg eller ej är välkomna att vara med på utlottningen !!!!!





LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!





6 kommentarer:

Anonym sa...

Utlottningar är ju alltid kul och man blir ju nyfiken när det är "hemliga" paket.

Lina sa...

Jaha, är det bara att skriva nåt här då för att vara med i din lilla nyskapade utlottning. Du är finurlig du =) Jag vill ju gärna vinna såklart.
Saknar stigen ibland, speciellt nu när det snart är svamptider. Jag har ju mina ställen som jag saknar och vet är säkra kort när det gäller detta. Jaja, det är bara att leta nya i skogarna i mälardalen. Ha det gott gumman. Förresten, har du börjat scrappa nåt med korten från stines bröllop? Inte jag =( men det är på gång. kramar lina

Helen sa...

Klart man vill vara med på utlottninng

Anonym sa...

Detta lät spännande, klart man vill vara med i din utlottning.
Och... angående distresserna, visst kan du få till det, det är bara att öva, öva, öva tills man känner sig nöjd.. ;-) för mig tog det minst ett år innan jag blev någolunda nöjd och jag känner mig fortfarande inte riktigt nöjd.. men man utvecklas hela tiden.
Kram Erica

Anonym sa...

Hej Linda, kollar din sida varje dag och blir lika glad varje gång det e nya inlägg, du e så duktig jag måste gå en kurs snart, verkar ju så kul. Trots att jag inte grejar med detta så blir jag inspirerad av både papper och foto.
Du e grym!!!!!!! Kram Ulle

Anonym sa...

Gaaah! Är det alldeles för sent om jag är en timme för sen??? Bara en litenliten timme??
;P

Kram!

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: