Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


fredag 21 mars 2008

Städat i arkivet

Jag har städat lite i Bloggarkivet.
Jag har lagt de LO som är gjorda i mellan juni-nov (2007) i november månad för att det ska var lättare att titta på alla gamla samtidigt .Har skrivit månaden i rubriken istället.Det blev lite rörigt med nån i varje månad .Sen har ju inte bloggen funnits tidigare än dec 2007.
Hittade även lite gamla kommentarer är dålig på att kolla på de i tidigare inläggen.
Tack Caroline !!!

Jag har även tagit bort några som jag bara hade små bilder på .Är det någon som absolut vill kolla på de finns de på Dekoreramedmeras hemsida .Klicka på Inspiration.Jag har naturligtvis inte gjort alla där man får klicka på Lindas album i rullgardinen.Men kika på allas album !!!!!
Kom ihåg att de är gamla LO ,*ler* !!!!
Ha det gott så länge!!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Jättefint påskpyssel. Gillar "äggskålen". Vårlikt och fint. Något man inte kan säga att det är ute :( Längtar till våren. Glad påsk.

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: