Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


lördag 15 mars 2008

Här kommer det............. En påskpåse !!

Ett Ge bort tips !!

Jag har gjort en påskpåse i MajaDesign pappren Du och Jag o Blomstertid.
I den kan man lägga en present eller kanske en massa godis !!!!
Eller bara ha som dekoration på skänken som här på bilden.
Lätt och enkel att göra så blir den ju personlig oxå.

Tanken var att göra ett kort av påsen för Linda Muhr hade gjort ett underbart kort av en påse .
Men det var en lite för stor påse jag fick tag på så jag fick komma på en ny ide.


Ha en trevlig Helg!!!!
Glöm inte kolla Melodifestivalen ikväll....................

5 kommentarer:

Lina sa...

Super-duper-fin påsk-påse!! :) Nu blev jag verkligen inspirerad. Har gjort några påskägg själv....

Ha en bra helg. Kramar Lina

Erica sa...

mycket söt påse! gillar idén!

Jeanette sa...

Såg den irl hos Paula. Blev jättefin. Var fick du tag på påsarn?

Linda Dekorerar sa...

TACK!! För kommentarerna.
Jeanette:Påsen är en vanlig papperpåse finns kanske på Panduro??
Ha det Gott Alla!!
*KRAM*

Anonym sa...

Jag har beställt påsar, och hoppas få dem denna vecka. Någon storlek mindre än denna ljuvliga påse. Den kan ni studera i butiken Dekorera medmera.
Kram på er!
Paula

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: