Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


onsdag 13 februari 2008

Vilken härlig dag!!

Vilket underbart väder det varit idag.
Vi tog en riktig långpromenad ,gick ner förbi hästarna men idag gick de i hagen närmast vägen så Axel vågade inte gå ur vagnen.



Någon annan bloggare som känner igen hästen från sitt bröllop?? ;-)
När vi kom hem fikade vi på trappan,gud så härligt det var och fika ute i solen!!!!


Kunde inte låta bli att leka lite med kameran och prova ta ett "släpfoto" från trappan.

Ja ja, man lär sig väl tillslut kanske.

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag !!!!!!!!!!!! Hearts

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kul att Axel fortfarande tycker om att bli fotad.Roligt att se hur du exprimenterar med kameran.

Birgitta sa...

Hej

Fina kort på Axel
Är det Paulas Bröllopshäst?
Och vad menar du med släpfoto?
något jag missat.

//Gittan

Anonym sa...

Vad menar du med släpkort? Minns bara släpljus... Mysigt kort på Axel.

Är det vårt bröllop du menar? Hästar för mig ser ganska lika ut.

Ha en bra dag! Paula

Anonym sa...

Undrar om det var min bil du fotade? Svepte förbi 2 ggr där igår.

Anonym sa...

Men Linda vad roligt! Jag såg att ligger 12:a på Scraptoppen. Jag blev medlem 3 januari, men hade visst glömt att lägga in det. Kanske inte konstigt att den stod på 0 fortfarande...
Grattis!!! Men jag förstår, för du gör ju alltid så fina saker. Nu såg jag "bilen" på fotot. ha ha, EN TRÖG HÄR...

Kram

Paula

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: