Sidor

VÄLKOMMEN!

Till mig här blandas scrapbooking , kortmakeri, fotografier och dekorerade ting . En liten blandning av livets händelser !

Hoppas ni ska hitta något som kan inspirera er.

**********************************************************


söndag 30 december 2007

Gott Nytt År!

Kortet tog jag förra nyårsaftonen
Jag har försökt få ihop lite sidor på bloggen.Har inhandlat en scanner idag.Men den scannar ju "bara" upp till A4.Har försökt ta lite kort på de större LO, men min systemkamera är på lagning så jag fick ta en sämre kamera,nja de blev inte så lyckat.

Men jag är så ivrig att få ut lite bilder på LO så de fick lite sämre.Får förhoppningsvis tillgång till en större scanner när M börjar jobba efter helgerna.Då kommer det fler och de som finns blir bättre.Har fuskat med en del datum på inläggen för att inte få alla i december,om någon undrar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År på dig!
Och grattis!
Jag har lagt in din bloggadress på min hemsida...

Anonym sa...

Hej Linda och god fortsättning,här kommer jag att titta in och se vad som händer.Kul med bloggar!
Anki i Högsäter

Linda Dekorerar sa...

Tack! För det Paula.

Såg att du anmält dig till foftokursen,Anki.
Spännande

BESÖKSRÄKNARE Besökare sen dec-07 Denna månaden: I veckan: Kikat in idag: Online nu: